انتظار من

خرید بک لینک
سلامدیروز وارد ماه 8 شدم، هوووووووووووووووووووورارفتم سونوگرافیطبق تاریخ پریود و سونوهای قبلی 30 هفته و 1 روز بودم ولی طبق سونو 30هفته و 5 روزپسرم ماشالله رشدش خوبه الحمدللهوزن گل پسرم 1600 بود الهی قربونش برمضربان قلبش 126تاریخ زایمان طبیعی هم گفت 27 فروردین که البته من سزارینم و احتمالا دو انتظار من...

ما را در سایت انتظار من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 254 تاريخ: جمعه 5 خرداد 1396 ساعت: 20:18

امروز ۳۴ هفته و ۳ روزمه. این یعنی اینکه دیگه وارد ماه ۹ شدم. خدا رو صد هزار مرتبه شکر...جمعه ۲۷ اسفند که ۳۵ هفتم کامل میشه چهارمین سالگرد عروسیمونه. همون روز میرم عکسای بارداریمو بگیرم به امید خداامروز رفتم دکتر. شکر خدا همه چی نرمال بود. یه سونو نوشت که تو ایام عید انجام بدم. در واقع آخرین سونوم. انتظار من...

ما را در سایت انتظار من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: جمعه 5 خرداد 1396 ساعت: 20:18

من زایمان کردم و پسر قشنگم به دنیا اومد

هفته ۳۷ و ۳ روز

خدا رو شکر که یه پسر صحیح و سلامت و خوشگل بهم داد.

سرم حسابی شلوغ شده. بزودی میام گزارش کامل میدم که چی شد که پسرم به دنیا اومد و زایمان چطور بود

+ نوشته شده در جمعه هجدهم فروردین ۱۳۹۶ساعت 19:45 توسط شاپرک |
انتظار من...

ما را در سایت انتظار من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: جمعه 5 خرداد 1396 ساعت: 20:18

صفحه بندی